tirsdag 20. oktober 2009

















Ja her er så de siste blomstene fra hagen ,nå er det vist snart vinter..uhhhhh men deilig med ild i ovnen ,lys på bordet og kakao i koppen!!! Her er også bilde av kjolen-nå er den snart ferdig ;) På Varna hadde Inger-Anne salg ,og jeg fant det nydeligste retrostoff til bare 50kr. meteren -det blev til 4 meter , men det passer da også perfekt til retrostofene jeg kjøpte i Amsterdam :) :) I dag har jeg vært en tur i Moss og besøkt Trine-Lise ,vi hadde en koselig prat og hygget os med håndarbeide -jeg er igang med en forlovelsesgave- bilde kommer senere. Jeg var også innom sybutikken og kjøpte stoff til kosekjole ,håper jeg får det til- har ingen mønster ,men jeg har tengt å lage den helt enkelt. ;) Kjøpte også stoff til en selekjole i babykord ,som jeg har sett på B-Young...:) På våres tur til Lillehammer var Julie og jeg innom en butikk og jeg falt selvfølgelig for et garn - det samme som jeg har heklet sjal i , det er helt nydeligt-melert i blå toner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar