tirsdag 9. februar 2010

Fr.Quiltelag utfordring2010

Godmornings :) :) I går var det endelig dagen for å se alle arbeidene fra utfordringen til Fr.Quiltelag. Det var utrolig flotte arbeider !!! Så moro å se så mange forskjellige . Jeg falt da spesielt for denne dukken ,med egen Quilt under armen :)
Duken sist på denne blokken er min duk.
Så er det bilde av Marianne med hus-teppet sit ,er det ikke utrolig flott!!!
Til sist et par bilder av minikurset mit ,med serviettholder.
Ønsker alle en god dag:)

--oj oj- glemte vist å fortelle at- vi fikk de stoffene som er på min duk-jeg har litt igjen av det røde og gule ,det var også 3 knapper og litt blonde- som jeg brukte til bindebånd- jeg sydde knappene på blonden og en hempe på duken bak , da kan duken rulles sammen og bindes med båndet- når den er i bruk skal båndet knyttes rundt et lys -til pynt. Det var lov til å bruke 1 stoff til +bakstykke/for og all den stæsjen vi ønsket. Vi betalte 200 kr. for pakken :)


















1 kommentar:

  1. Hei.KJEMPE NYDELIG ALT.Har sydd en del tepper med hus jeg også.Kjempe fint.Å slik for å ha serviettholder har jeg også sydd en del av til gaver...Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett