onsdag 12. mai 2010

Julies konfirmation.13-5-2010.

Ja så er det klart for konfirmation!!! Julie skal konfirmesres i morgen kl. 11. Mor og Bruno har vært her siden lørdag og hjulpet til- så nå er vi klare :) Min far- søster og hennes 2 gutter kommer i dag- jeg gleder meg vildt- det er så koselig -de kommer jo alle fra Danmark og det er ikke så ofte vi ses alle sammen. Mor og Bruno har med Campingvogn ,så det går bra med overnatting. Ja jeg er ikke helt i form ennå - men det hjelper- skal opopereres d.28 - det skal bli så deilig å få trent igjen- 2 mdr. uten er ikke akkurat bra for hverken almenformen eller rumpa!!!!!!!! ;) Men se på det nydelige bordet Julie har pyntet--- og nå er det ikke lenge til at bildet mit kommer opp her på siden- gleder meg til å vise det frem- syns selv det er det fineste jeg har lagd!! God helg til alle- :) Ps. se på alle dansepokalene i vinduene- hun har 45 nå. Skal fortelle om de siste dansebragder senere.:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar