søndag 24. oktober 2010

Nytt prosjekt. 2010

På turen i går til Oslo Quiltefestval , kjøpte jeg stoffer til et nytt teppe- :Et Roseteppe: ,mønsteret har jeg bestilt på Quiltstua. Jeg syns de er så nydelige- det er ikke stoffene som opprindelig passer til , og jeg har også tilsatt et gammelt stoff og mangler sikkert flere ,blant annet til kanten ,men det kommer etter hvert. Vi var ogsså en tur på Ikea ,med Marius- koseligt,og der kjøpte jeg 8 meter med lyst bommuldstoff -så har jeg til fremtidige stitcherier...Alle stoffene er nå vasket og jeg venter spent på å begynne å sy- desverre må de tørke og strykes først- men det er jo bare kos. Så får jeg også tid til å sy ferdig nålesettet mit imens . Ønsker alle en god sydag. Klem.

2 kommentarer:

  1. Hej Kitty.
    Her er sørme mange flotte ting! Det må have været spændende for dig at gå rundt der!
    Det lyder også spændende med dit nye rosetæppe.
    Jeg kunne meget bedre se den nu end på msn.
    Nu glæder jeg mig til at se hvordan den bliver i dit regi!
    I morgen skal jeg til den anden interessegruppe i Holstebro. Vi skal flette med papir igen.
    Måske vi kan gå på nettet tirsdag formiddag?
    Knus og hilsen til alle.
    Mor.

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fine stoffer.Nydelig teppe på bilde.Likte veldig godt fargene.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett