tirsdag 7. februar 2012

Bursdag !!!

I helgen hadde jeg bursdag. :) Og det var første konk i år, Julie fikk 4 pl i Slow Elite 16/18 år. Superflott! og det i ny klasse!! Flott presang til mor. :)Marius og Karoline var også med- og se på hendene til Karoline-hun fletter fingre for Julie - flott med sånn kjæreste til storebror. :) Vi koste oss med marsipankake- fått av min kjære,om søndagen, jag fikk også ny flott saute-panne og penger til Danmarksturen av Per, Takk for det <3. Av Julie fikk jeg en flott blondetopp. Mine svigeser komm med kjempe-rosebukket og penger til tur. Min mor sendte meg en fantastisk nydelig nåle/sakse/håndarbeidsetui, hun har selv brodert k-en!!! og et brodert stykke som skal brukes til en box, jeg selv skal lage.. nydeligt , og et liten strikkehefte og selvlaget kort med katter (kittyer) på. Tusen takk mor. <3 Av min gode venninde Torhild fikk jeg to termokopper med strikkemotiv- de er veldig gode å drikke av og helt perfekte til meg . :) Av min gode venninde i Bergen fikk jeg dukmønster og englemotiv...og se jeg er allerede igang med løper.. tusen takk Siw, for at du fikk sparket meg igang med sømmen igjen!! Jeg hadde kjøpt et nydelig stoff jeg ikke viste hva jeg skulle bruke til- og se det er perfekt til te-koppene... jeg skal også brodere blomster i de andre firkantene.. skal tegne dem opp i dag. og jeg venter flere gaver... skjønner ikke de som ikke vil feire bursdag... JEG ELSKER DET ...hi hi. Klem til alle... :)











4 kommentarer:

  1. Det var jo fælt så langt du var kommet allerede da!!!!! KJempeflott Kitty!!!!! Blir en flott duk :))

    SvarSlett
  2. Hej.
    Det bliver spændende at følge din løber videre frem. Vi kommer vist ikke til at vente, længe med den entusiasme du viser!
    Knus.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med både datter og bursdagen din ! Så flotte barn du har ! Du må ha mange som er glad i deg så mange flotte gaver du har fått :))

    Kos deg med løper-prosjektet :)

    SvarSlett
  4. Grattis med dagen som har vært, mye flott du har her inne nå også blir man så innspirert av alt du lager. Klem også håper jeg at vi snart ses igjen. Glad i deg vet du.

    SvarSlett