lørdag 23. februar 2013

Ferdig..ferdig..ferdig!!! NR.1

Hei igjen. :) Som jeg skrev sist har det skjedd mye det siste halve året, desverre fortsetter det. :(
Formen har helt forsvunnet, men ikke bare til det verste- da får man jo gjort mere håndarbeide. :)
Her er en vest jeg har strikket av garn jeg kjøpte i DK i en hjemme-butikk. Jeg fant den på nettet- design.club.dk og fant en leverandør rett i nerheten av der min mor bor. Morro!
Jeg elsker den fargen, d får meg til å tenke på våren. :D


 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det er ikkje kjekt når forma ikkje er på topp. Ynskjer deg god bedring :)

    Fin vest du har strikka, i fin farge.

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for koselig hilsen på bloggen. Det går fryktelig tregt med blogginga mi, men håper det humper og går og at det tar seg opp. Synd at energien ikkje er bra. Det er så leit at den berre skal titte fram av og til. Men du har virkelig fått gjort masse flott handarbeide. Med meg blir det noke handarbeid, men har egentlig lite å vise fram som har blitt ferdig. Stakkars vesle Bamse-gutten som har blitt sjuk. Får han medisin mot lav stoffskifte, vil han sikkert bli pigg igjen. Han er SÅ fin i den flotte genseren. Eg såg på Barnum at han også kunne tenke seg ny genser igjen. Det er så koselig å strikke genser til Barnum, for han er så takksam uansett kor genseren ser ut :) Håper det kommer eit lass med energi i lufta slik at vi kan forsyne oss rikelig og slik av vi har masse på lager no når våren nærmar seg:)

    stor klem frå meg og Barnum

    SvarSlett