tirsdag 13. oktober 2009











Hei hei , her går det unna , vi var på Høstmesterskap i helgen , og Julie danset supert. Hun kom helt til semifinalen i fristyle og vant 1 plass i Hip hop- med ny dans-- hun er bare så flink.!! Jeg hadde gledet meg til å ha minnikurs i serviettholderen min i går kveld ,på Fr.stad quiltelag ,men da jeg ryddet opp på morningen fikk jeg Hekseskudd og måtte bare gi opp alt ,snufs snufs -og så ille å måtte avlyse. Håper de fikk en god kveld likevel. Jeg er bedre i dag- med full doping-Naproxen ,den er god til annet end menssmerter... Se på den flotte Havaiblomsten til svigerfar.. den største blomsten er 22cm. i diameter- slå den!!! Og så er jeg blitt ny..Jeg har vært hos Maria og fått mærke striper- jeg er blitt superflott!!! Så har vi vært hos Anita og Lydia og da måtte jeg jo ha med en liten ting ,siden det var første gangsbesøk- det blev naturligvis et hjerte ,for de er så hjertegode. Men se på julie- hva med nytt kallenavn- kålhode ???? Nei det var ikke snilt...fy fy , men kålen er da flott ,den har vi fått av en nabo ,en fjerdedel ble til kokt kål i hvit saus- nam det var nokk til 2 dager- her blir det mye kål- umm det er godt og sundt. klem for denne gang. ;)

1 kommentar:

  1. Hej begge to - både det stribede hode og kålhodet!
    Nej du har ret- det er ikke snilt -så fy fy også her!
    Men både striberne og kålen er flotte på hver sin måde.
    Først en kæmpe-gratulations-knus til Julie for de fine plaseringer til dansen! Godt gået!!!
    Dernæst er det dejligt at høre, at det er lidt bedre med ryggen Kitty. Så må vi håbe, du snart er helt igang igen.
    Det grønne hjerte er nydeligt, og jeg tænker, den blev godt modtaget.
    Hawaiblomsten er også veldig flot, men det er jo alle Johns blomster. Dem er der vist ingen der kan slå!
    Knus fra mor/mormor

    SvarSlett