torsdag 10. desember 2009

Hei igjen, :) ja så er Julestria igang... Det har vært Julemesse...Juleavslutning... Juleball... og nå venter Juleverksted ...og Julebord.. :O Hjelp... Man blir altså litt slapp av alt dette her!!!!! Men det er moro også - og nå er det bare kos igjen.. Juleverksted med symøtegruppa i morgen kveld - og vi skal kose oss med ost ,kjeks og vin -ummmm jeg gleder meg!! :) På lørdag skal Julie ha overnattingsbursdagsfest - de blir 10 stk. men de er så store nå at de ordner det meste selv- gleder meg faktisk.. På søndag skal Torhild og jeg kansje på Julesalgsutstilling på en bondegård her i nerheten , og på onsdag er det Julebord med Saltnes Husflidslag , vi skal alle ha med oss en rett- det blir koselig- gleder meg . Ønsker alle en god helg- for nå slår klokken snart 12- og jeg må hente prinsessen min. :) :)

1 kommentar:

  1. Dejligt at du er på nettet igen.
    Så flot tæppet blir, for ikke at tale om jenta vor! Som du siger rene prinsessen! Mangler bare kronen.
    Håber hun får en rigtig dejlig aften.
    Jeg sidder her og skriver sent, for jeg kan ikke sove. Har netop afleveret lille laban i aften og nu er det så frygtelig tomt efter ham!
    Skriver på Brunos computer, for min vil ikke starte. Håber bestemt ikke at den er i stykker, for så er alle mine billeder og gemte ting jo borte.
    Elsker jer.
    Mor.

    SvarSlett