mandag 1. februar 2010

Østerled 2010

Hei igjen :) I helgen var jeg på kurs Østerled kurs. Jeg meldte meg på maskinquilting og sammensyning av store tepper i små porsjoner ;) Her ses noe av resultatet - blomster ,blader og striper på frihånd. Vi hadde et kjempekoselig kurs og lærte mye. Jeg fant min yndlingsplass-bakerst inn til vinduet- dere ser vel at jeg trenger det- fyller jo et halvt gulv -ha ha .Nå skal det bli mye mere quilting på mine arbeider. Tak for det Mai-Lisbeth. Under ses det bildet fra alle kursene - kos deg og bli inspirert. :)














2 kommentarer:

  1. Hei.Takk for titten.Kjempe nydelig og fine Quilter.Ha en kjempe fin Tirsdagskveld.Bodil..

    SvarSlett
  2. HEJ KITTY.
    DIT STJERNETÆPPE BLIR VIRKELIG FLOT! jEG HAR EN HILSEN TIL DIG PÅ MIN BLOG.
    ELSKER DIG.
    MOR.

    SvarSlett