torsdag 2. september 2010

Her ser dere mine funn ,fra Fretex.. Det store skabet som jeg skal ha i syrommet-det begunte å :slå: seg ute i garagen -så da måtte det komm inn. her er også bordet me 2 klaffr som skal stå i det gamle syrommet. Så er et bilde fra Julies gamle romm ,med ny sittebenk og ny kjøpmansdisk-benene ligger ennå i skuffen -så ny er den ... Så fant jeg ut at jeg hadde glemt å legge ut biler av gavene jeg hadde med til DK. Annette ,min søster fikk et årsbilde til å henge i gangen- det hun ar er et julebilde- og det passer jo ikke hele året.... så en bøss-pose til min mor, de er så gode å ha. Ønsker alle en god dag.



2 kommentarer:

  1. Hei.Så koselig du har det.Kjempe fint.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Hej.
    Det er nogle fine ting i har fundet. Den lille købmandsdisk er da super. Der kan være mange ting i den.
    Glæder mig til at se når alt kommer i orden i det nye syrrommet.
    Stort knus.

    SvarSlett