søndag 1. mai 2011

Litt av en helg :) I går var jeg en tur på Lappe Makeriet på Bærums Værk med noen venner fra Husfliden. Per skulle hjelpe Marius på Ikea og vi kjørte inn tidlig... jeg hadde nemmelig funnet en butikk som solgte Kauni garn -Mauds garn- der kjøpte jeg 2 nøster med grønt garn til ermene på jakka mi- hadde tenkt meg noe i den røde også ,men det var gått ut- lurer på om jeg skal ha det bare grønt inni kraven også- men liker godt de små ringene/blomstene jeg har begynt på...På Lappe Makeriet fikk vi et minnikurs med håndsøm over pap- laget den store blomsten der og resten hjemme- moro..Jeg hoppet over fellesmiddagen og vi kjørte hjem sammen med Marius- koselig :)..I dag startet dagen med å bake sviskekake- jeg gjorde feil og det ble to kaker- ingen var lei seg for det ;) Jeg skulle levere den ene til en konfirmation ,den andre fik Julie pynte for da virket ikke fingrene mere... Kaka ble levert i hel stand og Julie og jeg hilste på noen nydelige kopperlam - jeg hadde 3 suttende på min ene hand samtidig- de var sååååå søte...Så har jeg kjørt Julie på en annen konfirmation i Fr.stad og skal hente henne senere i kveld....Endelig er det bilde av noe nydelig garn jeg kjøpte for en stund siden.Ønsker alle en god Mai



2 kommentarer:

  1. Hej.
    Det ser flot ud med den grønne farve til jakken.
    Det bliver virkelig spændende at se når den engang bliver færdig!
    Dit nye arn er nydelig- hvad skal der blive af det?
    Du kan foresten ikke være bekendt at vise sådanne lækre kager. Nu blev jeg så lækkersulten, at jeg blev nødt til at gå ud og tage mig et stykke chokoladekage, endda jeg havde været stanhaftig hele kvelden. Og jeg som skal tabe mig. Fyyy- dig!
    Nå du er tilgivet.Hi hi.
    Skal hilse fra Flemming. Han er som regel på skype ved ni halvti tiden om kvelden.
    Knus.

    SvarSlett
  2. Hei.Nydelige farger på garnet og jakka du holder på med.Nydelig mønster på den.Garnet hærlig.Kjempe fine blomster.En del arbeid på håndsøm.En del år tilbake jeg sydde det.Regner med det blir fint når du blir ferdig.Den kaka så kjempe god ut.Nydelig jente du har.Tenkte at jeg skulle prøve å lage kaka de til helgen som du la ut oppskrift til tidligere.Får se.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett