torsdag 26. januar 2012

Strikk.

Endelig en oppdatering her!! Luer fra et kitt som jeg har kjøpt hos Christel Seyfart, måtte bare prøve garnet hennes. Men beholder Kauni som mitt yndlingsgarn. Det fås her i Norge hos Mauds garn i Lillestrøm. Christels garn er litt tynnere. Flotte farger som jeg tror er batikkfarget? Det er virkelig flott innspiration å se på hennes sider.. :)  Den blå/grønne er strikket helt etter hennes oppskrift,untat noen striper øverst..... på  den blå/røde har jeg strikket bissene i vrangmasker og tatt inn så den skulle bli litt rundere i formen. Morsomt arbeide!

6 kommentarer:

  1. Ja, det er sikkert morsomt arbeid, og så er dei fine også !!

    Deilige farger:)

    SvarSlett
  2. Takk for koseleg kommentar. Du lagar mykje flott, og desse huene var både fargerike og flotte. God helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :) Stakkars velse Bamse-gutten. Det er ikkje godt å klø, men det var virkelig godt at han har fått medisin og kan blir frisk og kjekk igjen. Vår vesle Fredrik fekk utslett og vi måtte smøre på salve. Utslettet var "heldigvis" på ein plass han ikkje rakk å slikke på. Det gjekk raskt over med han. Vi fant ut etterkvart at han låg for nær ein varmovn, og at det var årsaken. Han var da også ein gammel hund da han fekk det.

    Her kaver vi litt med snuteklipp og kloklipp for tida. Han er ein liten tulling med tennene sine og Mammas fingrer og legger får gjennomgå. Bading og børsting går faktisk greit, men vi gruer oss litt til "flokealderen" og peslskifte! Men vi koser oss !!

    God bedring til vesle Bamse.

    (Eg har hatt litt trøbbel med kommentarane på bloggen min, min eigen feil: Eg prøvde på å ta bort ordrebekreftinga og stilte inn kommentarmoderering og så blei det berre tull. No har eg heldigvis funne igjen alle dei kjekke kommentarane og har fått!)

    klem

    SvarSlett
  4. Veldig spesielle og så nydelige!

    SvarSlett
  5. Hei igjen, og takk for koselig kommentar. Supert at Bamse er fin igjen !! Fann ikkje e-postadressa di, derfor svarer eg her:)

    Eg børster gjennom heile pelsen før eg bader han. Etter badet froterer eg han lett før eg setter han på bordet. Eg strekker ut pelsen med karden medan eg føner. Eg legg ut eit bilde av karden og kammen på bloggen min. Karden kjøpte eg på ein dyrebutikk, kammen hadde eg etter Frikken. Her er ein link til ei forretning som selger denne karden.

    http://www.baerumakvarie.no/hund/rekvisita-hund/kammer-borster/karde-soft-medium-16-cm

    Og du skal vere klar over at eg KAN IKKJE dette, så dette blir prøving og feiling. Eg har søkt på "pelsstell" puddel på nettet og på youtube har eg funne nyttige sider om "grooming poodle".

    Eg er sikker på at dette kan du godt og at eg kan heller lære av deg:):)

    skal innrømme noke: Eg har kun sett og klappa ein puddel før Barnum, så eg har masse å lære om både rasen og om pelsen :)

    Ønsker deg ei riktig god helg:)

    SvarSlett