onsdag 6. februar 2013

Hello 2013. :)

Så er det nesten på dagen 6 mdr. siden siste innlegg. Uff og uff!!
Siden sist har min hverdag forandret seg en del, med nye medesiner har jeg fått mere overskud, hatt flere reiser og endelig fått jobb!!
Det er 8 år siden sist og har tatt allt mit overskudd, men gøy er det.-
 Jeg jobber 2 gange 3 1/3 timer i uka i hobbyogstrikkebutikk!!! Idèriket i Moss. Hermed sterkt annbefalt. ;)
Derfor har det blit mindre tid til håndarbeide.. men noe er det da blitt.
Her kommer resten av håndarbeider fra 2012. :
Uld jakke til min ene sønn.
En troll-engel, til å tre over brusflaska.

Hjerter i tykt stoff, lagrt på kurs med Maurtua .
 

Troll-engelen bakfra.. fine vinger.

Tove tøfler til begge mine sønner.


Lapper til Quilteteppe til fellesteppe til en som mistet alt i brann!!

Tovetøfler til min bror på New Zealand.
 

Mariusgenser til Bamse.

Pulsvarmere til min brors frue.

2 sauer, morsomme å strikke.

Og tovatøfler til min datter.


Da ble det likevel litt gjort i 2012.
:)

3 kommentarer:

  1. Rigtig hjertelig velkommen tilbage!
    Jeg synes du har været kæmpeflink i det halve år!
    Jakken til Jens er SÅ FLOT. Den kække karen inden i gør selvfølgelig også lidt!
    Din lille minste sorte gut er også vældig fin i sin genser, og sikke mange skønne tøfler det har blevet til!
    Trolenglen er bare skøn, men jeg får lidt panderynken af at tænke på ubdfangelsen - En trol og en engel???
    Knus fra mig
    Ps. IDERIGET i Moss kan jeg også varmt anbefale. Her er virkelig meget skønt garn, flink og hjælpsom betjening og hyggelige lokaler.
    Der må jeg bare hen når jeg er i Norge!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb :) Så mykje flott du har srikka. Likte godt ulljakken til sonen.

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du er begynnt med spinning. Det er såå gøy, og så kjekt å strikka av sitt eige garn. Lukke til :)

    SvarSlett