fredag 29. januar 2010

God morgen!!! Våknet uthvilt kl.halv6- hva skjer??? Nå har jeg trent og syklet ;) Skal nå oppdatere her ,i dusjen og så skal jeg pakke til kurs i morgen- Quiltekurs på østerled-Kalnes.

Jeg gleder meg- nye bekjentskaper-blide damer og god mat-og ikke minst skal jeg bli bedre på å Quilte med maskin. :) Håper mor har tid til msn- det er så hyggelig. :)

Her ses bilde av en toalettmappe jeg laget på bestilling- navnet er brodert på en ekstern lapp og kan tas av før vask ,det er 4 lommer inni, håper hun liker den.
Så er det biulde av en ny topp jeg er igang med- jeg bruker det samme garnet som til den blå tunikaen.
Så var jeg på Quiltekaffe hos Inger-Anne , og der er det 40% på masse stoffer og 50% på en del mønster- så da ble det en del stoffer i mine yndlingsfarger- gul/orange/rød :) og et mønster som skal sys på papir- fint til alle de gamle stoffene.
Jeg fant også 4 stoffer til stffene jeg har fra min bror på New Zealand ,kansje jeg da endelig kan få laget et teppe med de.
Ønsker alle en god helg :) Klem.
















1 kommentar:

  1. Hei.Kjempe fine mapper.Nydelige stoffer.Kos deg masse på Quiltekurs.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..

    SvarSlett