torsdag 28. januar 2010


Jeg har fått denne Awarden av min mor- sybodillen.blogspot.com .Takk mor:) Med denne Awarden følger det et ønske om å skrive 7 ting om seg selv ,en fin måte å bli bedre kjent med hverandre. Jeg sender den videre til- hobbynutta.blogspot.com. Hun er en god venninde som altid er i godt humør. :)
1. Jeg ser på meg selv som en figther- samme hva som skjer ,kommer jeg altid "opp" igjen.
2. Mitt motto er : Det kommer altid noe godt ut av alting -bare man har tid til å vente.
3. Jeg elsker solen ,de dagene den kommer frem er altid gode. Derfor har jeg fått en kunstig sol-dagslyslampe ,og den virker. :)
4. Jeg er "på stoffer" og har altid hodet full av nye ideer.-og et romm fult av "drugs"
5. Jeg har altid minst et strikketøj og hekletøj liggende ,og har altid noe med i vesken i "tilfelle".
6. Jeg har hund og kunne ikke leve uten- han får meg ut og gir utrolig mye godt til meg.
7. Jeg er helt avhengig av familie og venner ,de gir mening og overskudd til livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar