mandag 12. april 2010

Kurs med Ragnhild E Kjenne. 2010.

Vi har vært på kurs med Ragnhild Kjenne-som gevinst for utfordringen vi var med på hos Varna Quiltelag. :D Kjempemoro!!! Ragnhild er en flink ,koselig og inspirerende lærer. :) Her ses bildet mitt ferdig- det blev det i går- jeg har ikke greid å legge det fra meg- man blir helt bidt av dette her. Neste bilde er Julie og jeg på kurset- så våres arbeider da vi reiste hjem -og endelig noen nærbilder av sømmene.+flere bider i neste innslag. Det som er mest morro -er at ingenting skal være "pent"- det er bare å kjøre igang med de stingene du har lyst på- ikke tenke på om de blir skjeve og rare- det blir bare fint. Flott måte å få ut alle følelser på ;) Vatten i bunn ble først spraiet med Quiltelim- så klippet vi stoffene til etter infalsmetoden- bruk gjerne 1/2 cm. overlegg-deretter pynter du med forskjellig tyll osv. De blanke feltene er kaviarbox. Så er det bare å sette igang med syingen- moro. Jeg anbefaler sterkt et kurs med Ragnhild- hun vet alt om dette. God sydag. ;)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar