tirsdag 4. mai 2010

Ja så ble det andre boller- det snør kjempefiller- og nå mye tettere end da jeg tok bildet!!!!! Per fortalte at det ligger 5cm. snø på jobben-og han jobber selvfølgelig ute nå Brrrrrr. DET ER MAJ!!!!!! -konfirmation om en ukes tid- likeså 17 maj- hva sker!!!! --Julie gikk ikke videre fra UKM-Fylkesmønstringen-(egentlig glad ,for vet ikke hvordan vi skulle få tid til det-skal jo til England dagen etter.Hun danset kjempebra -men det er jo ikke dansedommere der.-Tror hun er førnøid likevell :)--- Feieren var her i morges- tak for det -for nå er ovnen snart rødglødene ;)-Bamse ligger fornøid på mine ben på flere lag med tepper og koser seg nerme ovnen- sover sødt :) Formen er bedre her -men ikke bra-skal på ultralyd på torsdag- håper de finner ut hva det er galt- nå er jeg lei av å være lekk-og av å spise alt mulig med jern i- blir vel snart blå som et blåbær ell mørkegrøn som spinat ;) ..... NÅ er jeg snart ferdig med å quilte Julies bilde- så må jeg ut og kjøpe stoff til kant- talen må bli ferdig og sangen trykt-- ;)Bamse snorker-hi hi--Jeg gleder meg sååååååå mye til mor og Bruno kommer-håper vi er ferdig med kjelleren-der skal vi spise- før de kommer- det er nokk annet som skal ordnes. Nei nå må jeg sy- klem til alle som er innom. :)

1 kommentar:

  1. Hei.Dårlig med været hær på Nordvestlandet å.Snø og snø.Men i dag Sol.Deilig.Håper formen din blir bedre.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett