torsdag 27. mai 2010

Julies konfirmation13-5-2010

Så blev det endelig tid til å legge ut noen bilder fra konfirmationen.. Vi hadde en flott dag- tror alle er enige om det. Flott konfirmant-flotte gjester og flotte gaver-ingen sol-men heller ingen regn ,hva mere kan man ønske seg!!! Mor og Bruno kom helgen før-de hjalp med å gjøre alt ferdig-tusen takk...Mor du reddet hele festen for meg-ikke så lett å få alt ferdig når formen er dårlig- du er min reddende engel-kyss...Her er bilde av hele familien-og så endelig bilde av min Quilt til Julie!!.. Hun fikk den under middagen -mens jeg leste et stykke jeg har skrevet om hennes liv-det rant noen tårer da ja......rart at hun-den minste ,nå også er blit stor!!!!!!...Noen av bildene av teppet er fra den er ferdig- noen før-dere får ta de som de er-med og uten ritråd...Jeg hadde problemer med bildet-måtte faktisk sprette opp en del-det er første gang-jeg var så blodfattig at det svømte for øjnene-heldigvis ble jeg bedre,jeg syns særlig de to delene med krazy-patch,med broderier var moro-det skal jeg lage mere av-kjempegøit.. Nå sitter jeg og prøver å få tiden til å gå-skal oppereres for livmor-polypp i morgen kl.12-endelig etter 2mdr. m. blødninger-det holdt på å gå galt -det blir sykehusstreik i morgen- med jeg var heldig og fikk ny time senere på dagen-bare gleder meg til å komme igamg med livet igjen-få noen krefter-gå masssssse turer.Nå blir det en god sommer- nyt livet!!!














1 kommentar:

  1. Endelig!!!!!! Har jo ventet i spenning altfor lenge! Flott quilt Kitty, dansefigurer passer jo perfekt og det ser ut som du har stichet mye? Regner med Julie ble fornøyd og stolt :D :D

    Siw

    SvarSlett