fredag 30. juli 2010

England/dansetur. 2010







Ferie del 1.... Ja så er vi kommet hjem ,det er faktisk halvannen uke siden- men tiden flyr så fort nå. .. først var det huset som måtte gjenninbos- når man har vært borte i 1mdr. må man altså bo seg inn igjen :) Guttene hadde rydet det fint,det var deiligt.... så var jeg i Aremark -på Møllerens hus- og hentet Julie ,hun hadde jobbet hos tante Anne i 2 uker- jeg knep faktist et par tårer når jeg så henne-mor da- hun hadde eneansvaret for all maten- superflink var hun- stolt stolt!!!!.. Jeg hjalp til litt i oppvasken og i 2eta. i klærne- de er foresten så fine... og så sov vi over til mandag. Vi koste oss deroppe. ... Siden har uka bare gått-begge guttene skal flytte hjemmefra :( det er ikke helt godt i magen min..... Marius flytter på mandag - til Oslo- nå blir det andre tider.... men her er som sagt noen bilder fra England.. først ser dere meg hvile benene på en benk et sted i Manchester -Per og jeg hadde en dag for oss selv :).. vi fant til å med et lite marked....Så er det bilde av alle jentene glade og fornøide etter konkuransen ,vihadde ikke regnet med å få noen medaljer -med det ble til mange pokaler ,som dere ser på bildet- Julie tokk to 3 plasser- superflott!!!....Så endelig bilde av mine "fund"...2kg. garn , en søt boks med nåler , et Quilteblad og noen knapper. Det er altid plass til flere skatter!!!!! ;)








1 kommentar:

  1. Hei.Gratulerer så mye til Julie.Nydelig jente.Koselige bilder.Så mye fint du har kjøpt deg.Ikke så kjekt når de unge drar ut av rede men livets gang.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett