lørdag 31. juli 2010

Hei igjen. :) I dag blir det bare en liten oppdatering om denne dagen.... I morgen ingenting- for da skal Marius flytte til Oslo....Jeg har vært en tur på Fretex og hentet et skap jeg så der i går- det er et stort skap med 5 hyller- som jeg har tengt å ha oppe på mit nye syrom- ja du leser riktigt-- jeg skal få nytt syrom i 2etg. -der hvor Jens har rom nå- han flytter jo ut , Julie flytter inn i Marius sit rom , og Per får det gamle syrommet mit-Gog da må jo jeg også få nytt rom ;).... Det står nederst på prioriteringslisten- men nå er ihvertfal skapet til alle mine bøker klart- det skal bare vaskes grundigt med grønnsåpe!!! Er det noen her på østlandet som har en gammel kjøpmansdisk med masse skuffer- tar jeg gjerne imot- henter selv ,dette skapet kjørte jeg hjem i bilen!!! God helg til alle derute... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar