torsdag 19. august 2010

Sommerferie i Danmark 2010.

Sommerferie del 5.--Her ser dere hva eg ser når vi drar hjem fra ferie hos mor og Bruno- alt etter hvem som er der- det er vel et deiligt bilde å ha i minne ,når vi drar...noen ganger kommer det en tåre ,men jeg vet jo at vi snart ses igjen- og mor og jeg er på nettet og ser og snakker flere ganger i uka :)..... Dene gangen var det min lillesøster Annette og hennes to gutter- Robin og Patrick-mor- Bruno med darling og daisy. Tusen takk for en flott ferie!!.....Så kommer noen bilder av ferie skatter....et nydeligt fat ,vin, og en nydelig ko dekorert av mor.. og alle 12 platter av Bjørn Winblad- de har jeg ønsket meg lenge :)-fatet og plattene er kjøpt på gjenbruk- de har så mye fint der i DK..... så en "metalplakat" med englemotiv-også kjøpt på gjenbruk ,ved siden står en servietholder jeg har fått av mor-den er nydelig dekorert med båndbroderi-hun er så flink til det. :)



Her er så bilde av alt det andre jeg samlet i ferien..garnet fra New Zealand-bedre bilde under med påbegynt sjal...flere bøker..blyanter...et broderi.. mere garn....et ermebrett....et mønster på et søplehus i Quilt.... og masssse knapper... alt i alt en flott fangst!!! :)












-

1 kommentar:

  1. Hej min pige.
    Dejlige, dejlige feriebilleder du har lagt ind!
    Næsten som at opleve det hele igen.
    Det er også blevet itil mange fine ting som du fik købt.
    Jeg har snakket med Jette her til aften, og hun siger at hulahopringen er på 1,7kg.
    Hun har også fået flere nye smykker hjem af de hvide, så jeg tager en tur op og tager billeder og lægger ind, så kan du se om, der er et du kan bruge.
    Hun bytter gerne om fra sort til sølvkæde.
    knus fra mig.

    SvarSlett