lørdag 19. februar 2011

Nå må jeg bare vise dere hva jeg har kjøpt- masse flotte bøker på mamutsalget, til 39kr.stykket- (de har MANGE forkjellige hobbybøker der i år- desverre hadde jeg de fleste quiltebøkene.)og den nye hekleboken- Løkker og Masker. I den fant jeg et nydelig blomsterteppe som jeg har kjøpt garn til- lys og mørk lilla- lys og mørk rosa og hvit og beige-Senjagarn fra nille-80%superwash ull og 20%nylon-3for2.. gleder meg vilt til å begynne på det.:)På vores tur til Tønsberg kjøpte jeg Alpaca drops garn til torgvanter- de er ferdige, men jeg ble ikke tilfreds med fargen- og da jeg også hadde kjøpt garn til skjerf- byttet jeg de til - mørk rød-sort og orange- så det skal bli mørk røde vanter med sort-rød og orange skjerf til- det passer nemmelig til mine sorte støvler-sort kåpe og hjemmesyd veske i sort/rød og orangefarger... tror nokk jeg blir fin!!


1 kommentar:

  1. Hei.Tusen takk for oppskriften på kaken.Den må prøves.Nam,nam.Så mye fint garn.Virkelig kjempe nydelige farger.Skal bli kjekt å se ferdig teppe.Ønsker deg en riktig fin Søndagskveld og ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett