mandag 21. juni 2010







Hei igjen :) Nå går det i pakking- Per ,Julie og jeg drar på dansetur til England på onsdag- gleder meg vilt!!!! Vi skal være der til mandag, så det blir nokk en deilig miniferie..:) Hekleriet går så som så- det blir ikke noen vest av det- rå-silke er ikke lett å hekle av- det blir klumpete ,stift og groft- så jeg har lagd 4 like deler som jeg har tenkt å sy på putene mine til høsten- tror de blir finfine putepynt.... Legger også ved bilde av minneplanken Julie har lagd til Charlie- rart at det er over et år siden han døde- han er stadig med meg i tankene ,snufs snufs.......... Men minneplanken har nå fått mange omganger med båt-lakk og er klar for veggen -hvor den skal henge og minne oss om den skjønneste hund som noen gang har levd!!!. Se også bildene herunder- mye nytt i dag ;) Ha en god uke allesammen -Klem.

2 kommentarer:

  1. Hei.Så mye fint.Har ikke ord.Kjempe fin minneplanken.Ha en riktig fin tur.Kos deg masse å ha en riktig fin Mandagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Hej.
    Jeg må sige att artquilten blev flot! Det bliver spændende at se Julies færdig også. man kan vel godt sige at de er to modsætninger, med hensyn til de kolde og varme farver.
    Det er da en god løsning du har fundet med hensyn til hækletøjet, når nu garnet ikke egner sig til vesten. Lurer på om du har tænkt at hækle den i et andet garn?
    så fint at i er blevet færdig med Charlis planke. Send en kærlig tanke med fra mig, når i hænger den op.
    Vi snakkes i morgen.
    Knus.

    SvarSlett