fredag 4. juni 2010


Sol sol sol- hva mer kan man ønske seg-jeg er lykkelig!!!! I går var en travel dag-Julie og jeg var en tur på Mosseporten og handlet gave til Per- han har bursdag i dag :) gratulerer helten min!!!! Vi rakk såvidt å komme hjem før vi satte kursen for Sarpsborg- hun måtte trene ,da det er konkuranse i morgen -og Per jobbet overtid. Så da måtte jeg jo kjøre--vel framme var det ingen foreldre der- så jeg kjørte en tur ned på stranden like ved ,og sat der og heklet en times tid- første tur på stranden i år- veldig rart å sitte der helt alene ,men den tid kommer jo så smått nå- må vel bare venne meg til det- satt og hørte på alle lydene- som ikke lengre kom meg ved- nå er det bare meg selv å tenke på- tenk- å ligge i solen og lese en god bok ,uten å måtte passe på barn og ta hensyn til noen andre------ kansje ikke så dumt alikevell?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar