torsdag 3. juni 2010
















Se på disse nydelige blomsterbildene- nå er det sommer dere!!! Og her er det plass til alle-bare komm innom :).... med 2 hammocker -2 bord -2 solstoler og en haug vanlige , skal dette nok bli en god besøkssommer!! Jeg nyyyyyter dagene på verandaen-dette er livet... men har i dag gått min første ordentlige tur på 2 mdr- deiligt, nå er det bare å fortsette-så kommer formen av seg selv ;).... måtte bare ta bilde av de hvite "blomstene" også- nå er det ikke lenge til de to store flyr fra redet- og da blir det nokk lenge til jeg har sånne nyvaskete sko til tørk igjen- rart- nå har jeg lenge sagt at det skal bli godt når de flytter- og så bare gruer jeg meg nå-men alt nytt er jo en overgang -og dette er det eneste riktige- ønsker dere all lykke og held på deres vei ut i livet gutter:) Gla i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar