onsdag 2. juni 2010




JUHU- livet smiler igjen!!! Opperert og glad ,formen vender så smått tilbake og fremtiden ser lys ut igjen. De skjønne rosene fikk jeg av svigers- de er så snille- tusen takk. :) Og boken ,godordene på magneten og en kurv med jorbær-allerede spist- fikk jeg av min bestevenninde Torhild- hun var "barnevakt" for meg den første kvelden-etter opp-rasionen. Tusen takk :) Boken annbefales på det varmeste-en varm og god bok-den tokk meg 3 dager-det er nesten 500 sider -så det er vist ny rekord for meg- må lese mere. I dag har jeg vært en liten tur innom IDÈRIKET - der satt jeg og heklet sammen med eiern av butikken- det er så koselig der- kom en tur du også davel!!! -- og endelig har jeg trenet LITT i dag-deilig!! -Skriver mere i morgen -ses da ,klem.

1 kommentar:

  1. Hej Kitty.
    Nydelige roser! Og flot gave fra Torild! Jeg må sige du var hurtig til at læse den bog! Den må da være rigtig god. måske den kan lånes her.
    Knus fra mig.

    SvarSlett