mandag 21. juni 2010

Ja så er det på tide mede litt oppdatering fra art Quilt klubben. Herunder ses min FERDIG!!!!! Jeg er så fornøid- dette er virkelig moro- så spenende å se hva som kommer neste gang- for ikke å snakke om sin egen - som kommer tilbake med noe helt nytt..hver gang. neste bilde er av min ,før jeg fikk den ferdig- jeg prøvde forskjelligt med noe sølvtråd som var med- men jeg likte det ikke og tokk det bort- satte i steden på en sommerfugl (den lille nederst og noe mere perlepynt-valgte en sort lin til kant og en sitrongul til lukkekant- for å lysne den litt. det siste bildet her er av Julie sin- hun har ikke gjort noe med den- må nok tenke på det litt. :)..... På bildene under ses de vi leverte fra oss- først den jeg har sydd på - jeg bare måtte bruke en bikube som var på et stoff som fulgte med.... og Julie lagde en nydelig blomst med blad. Nå blir det spenende om vi klarer å samle alle til en siste titt når alle er ferdige.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar