torsdag 3. juni 2010











Sekskanter!! De er så kjappe og morsomme å hekle.. her er det bilde av en vest jeg har lagd til Julie og under ser dere den jeg er igang med - til meg selv-den passer fint til ola og jeg har forelsket meg i lilla i år- tenkte jeg skulle bruke den over mine storskjorter- noe så deilig å ha på seg her i varmen- det blir spendende å prøve den. Som jeg fortalte i går -var jeg på vissit i garn og hobbybutikken -Ideriket-satt og heklet der et par timer i går-- det viste seg at de hadde hatt tidenes salg i helgen--- og restene var ennå på salg- nydeligt uldgarn-maskinvaskbart til 10 kr. nøstet......;) jeg kunne jo ikke la det gå meg forbi- så da jeg hadde fått noen penger av mor da hun dro- ble det flukst til garn til et pledd :) :) :) Er det ikke nydelige farger- helt ulikt meg-men begynner vist å bli voksen-- brun ,beige og en nydelig dus grønn- det blir helt topp til min stue til vinteren. Takk skal du ha mor!! Kjøpte 8 nøster av hver-de heter Daletta-er i 100prosent ull-tåler 40g vask ,er på 141meter og passer til p.nr.2 1/2- 3.... da kommer jeg til å bruke nr.4 tenker jeg-liker det mykt og godt. Fant også et mønster jeg likte- jeg har bare ikke så mange farger ,men jeg liker jo å gjøre omm;))

1 kommentar:

  1. Hej.
    Så fine vestene bliver. Lurer på om Julie bruger sin? Jeg er ikke i tvivl om at du bliver glad for din. jeg har jo selv en strikket vest i nogenlunde den fasong, og den bliver bare brugt!
    Sikke fint du også har fået det på terassen! Har du været og købe nye blomster?
    Skulle gerne komme og slide lidt på hammogen, og så være med en tur til Ideriget!
    Det er bestemt et inspirerende og hyggeligt sted. og tænk at man bare lige kan stikke indom med sit håndarbejde og hygge sig med indehaver, ansatte og andre ligesindede! Supert!
    Jeg kan godt li farverne på dit garn,og glæder mig til at se det i produktion.
    Vi snakkes for nu er lasagnen færdig.
    Knus.

    SvarSlett