onsdag 6. april 2011



Her kommer en liten oppdatering på hva jeg får dagene til å gå med nå- en jakke i Kauni garn. Det er veldig moro å strikke den - mye telling men det går bra selv med mor på skype!! Jeg har delvis tegnet mønstrene selv- resten har jeg tegnet omm så de passer til maskeanntallet. Garnet kommer i flerfargete nøster , som man da må vinne opp etter farger selv- derav alle posene med små garnnøster. Nå skal jeg snart lukke til fronten ,det er bare et mønster igjen til skulderen- så må jeg bestemme hvordan jeg vil ha ermene.... lurer litt på et enkelt mønster med små blomster på bakgrunnen- først må jeg dele opp garnet i bunnfarger og mønsterfarger - gleder meg , dette er virkelig moro. I det siste nye Familien er det mønster på en jakke- Flaver paver- det er det samme prinsippet på den- kunne godt tenkt meg den i kort... Gleder meg- våren er kommen og nye prosjekter står og venter- JUHU livet er bra. :) :) :)

1 kommentar:

  1. Hej Kitty
    Er helt vild med farverne i trøjen :)
    Annette

    SvarSlett