mandag 4. april 2011

Hund!!!

Se på disse to!!! Jeg hadde kjempekoseligt besøk av en venn som jeg ikke har sett på lenge- hun hadde med seg en tispehvalp-Darling på 11uker. Hun var litt forsiktig i starten og bamse hadde overtaket- men det varte ikke lenge-- han forelsket seg fulstendig og hylte da Anne-Hilde bærte henne opp i 2etg, for å se på syrommet :)og var ikke glad da de dro.... Jeg fikk en nydelig sammenplanting i gave- den står nå og pynter ute på verandaen sammen med fuglematen- det er så koseligt å sitte inne i varmen og se det blomstre derute. :)



1 kommentar:

  1. Hej.
    Det var da en nydelig lille damehund- og så morsomt at hun hedder Darling.
    Jeg kan godt forstå at Bamse blev forelsket!
    Håber han er kommet over det?
    Din sammenplantning er helt nydelig.
    Jeg har købt mig nogle stemorblomster til at sætte i krukkerne uden for døren.
    De kommer fint. Prøvede også at sætte et par stykker i en skål inde, men de vil ikke rigtigt.
    Strækker sig bare efter lyset uden at blomstre.
    Knus.

    SvarSlett