torsdag 14. april 2011

mugg rugs

Her er siste nytt på jakken min-endelig ,jeg har rekt opp 2 store og 2 små border... ble ikke tilfreds. Først hadde jeg lagd ermehullet for tidlig- må jo ha jakken under rompa!!!! og så tegnet jeg et motiv som ikke ble noe fint da jeg strikket det- etterpå sa mor at- du burde ha lagd en strikkeprøve først!!! Ja da-det tenkte jo ikke jeg på- mor du må være tidligere ute med gode tips ;) Nå er det bare et mønster igjen på bolen- JIPI gleder meg til å strikke ermer- må bare finne/tegne et mønster først- ja da med strikkeprøve!!! tengte å lage et enkelt lite mønster som gjentar seg oppover hele ermet- niks tenking.... Så er det bilde av mine første Mugg Rugs, jeg fikk jo en pakke stoff til min bursdag av min gode venninde i Bergen- la til noe motivstoff og har så quiltet den øverste, syns den ble fin- nå gjenstår den andre , men må bli ferdig med jakken min først. Så et bilde av Svigerfar med Bamse på armen i hans blomsterrom- det er en nytelse å gå inn dit om vinteren, fult av blomster og god lukt. God solrik vårdag til alle . :)

1 kommentar:

  1. Hej kitty.
    Det sidste mønster blev kæmpeflot!
    Der er altså noget om det med tredie gang er lykkens gang!
    Dinne små mugne rufler,eller hvad søren du nu kalder dem er rigtig søde.Nydeligt stof!
    Jeg har været i Struer og ordne forskelligt for Flemming i dag.
    Han kommer hjem engang på lørdag og skal videre til Brande mandag, og til Spanien (Barselona tror jeg) tirsdag morgen kl. 6.
    I Eftermiddag har jeg været i haven og nu slapper jeg lidt af her foran dataen.
    Har tænkt mig at menyer i aften skal bestå af øllebrød! Dog med flædeskum.
    Stort knus fra mig.

    SvarSlett